Η Στρατηγική καμπάνια προβολής ενός τουριστικού προορισμού απαιτεί επικεντρωμένη στρατηγική ως προς το προφίλ του προορισμού, τα κοινά-στόχους και το επικοινωνιακό μήνυμα, που πρέπει να διαφοροποιεί τον προορισμό έναντι άλλων και να τον καθιστά μοναδικό!
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
- Γενικές καμπάνιες που δεν στοχεύουν σε συγκεκριμένα κοινά-στόχους, αλλά απευθύνονται σε όλους γενικά και αόριστα
- Αδιευκρίνιστος στρατηγικός στόχος καμπάνιας
- Αδυναμία τεκμηρίωσης ενός USP για τον προορισμό, άρα αδυναμία διαφοροποίησής του από άλλους παρόμοιους προορισμούς
- Αδυναμία αποτελεσματικής επικοινωνίας προς τους δυνητικούς επισκέπτες (ξένους και Έλληνες)
ΛΥΣΕΙΣ
- Ξεκάθαρη στρατηγική ανάλυση του προορισμού με Αποστολή, Όραμα, Αξίες, ανάλυση Swot & Pestel και σμίλευση εξατομικευμένης στρατηγικής στόχευσης
- Ακριβής ανάλυση κοινών-στόχων
- Δημιουργία και μελέτη προφίλ επισκεπτών
- Δημιουργία USP & στρατηγικής διαφοροποίησης προορισμού
- Branding προορισμού (αν δεν υπάρχει)
- Σμίλευση ελκυστικού επικοινωνιακού μηνύματος
- Σύσταση Media Plan
- Εκτέλεση καμπάνιας Προβολής Τουριστικού Προορισμού και εξαγωγή στατιστικών αποτελεσματικότητας (Marketing Metrics)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
- Άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας στον προορισμό από τον πρώτο χρόνο κιόλας της καμπάνιας
- Προσέλκυση των κοινών-στόχων
- Αύξηση του χρόνου παραμονής και της μέσης κατανάλωσης
- Βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας, με αποτέλεσμα την πιστότητα των επισκεπτών και την σύσταση του προορισμού σε άλλους
- Αύξηση της Αξίας του προορισμού σε Μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα, επενδύοντας στο τουριστικό προϊόν και τα επόμενα χρόνια