Στις σχολικές αυλές πρέπει να αναπτύσσεται η φαντασία, η δημιουργικότητα, η συμμετοχικότητα και η κοινωνικότητα των μαθητών. Σχεδιάζουμε αυλές που προκαλούν τα παιδιά να παίξουν και να μάθουν…παρέα
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
- Υποβαθμισμένοι και μη προσβάσιμοι δημόσιοι χώροι
- Έλλειψη ασφάλειας και συντήρησης αύλειων χώρων σχολικών μονάδων
- Απουσία συνολικού σχεδιασμού σχολικών μονάδων
- Έλλειψη χώρων πρασίνου και δημιουργικής ανάπτυξης μαθητών και λοιπών χρηστών των χώρων
ΛΥΣΕΙΣ
- Ολοκληρωμένος σχεδιασμός μέσω συμμετοχικών διαδικασιών
- Εξειδικευμένα εργαλεία και μέθοδοι αναβάθμισης σχολικών χώρων
- Διαμόρφωση ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών προτάσεων λειτουργικής αναβάθμισης των σχολικών χώρων
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
- Υψηλής ποιότητας, λειτουργικά και αισθητικά, αύλειοι χώροι σχολικών μονάδων
- Βιοκλιματική αναβάθμιση δημόσιου χώρου
- Βελτίωση της υγείας, της ασφάλειας, της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, της παρεχόµενης εκπαίδευσης και γενικά της ποιότητα ζωής του µαθητικού πληθυσµού κάθε σχολικής µονάδος
- Εμπλουτισμός εκπαιδευτικής αξίας με νέες δραστηριότητες
- Ενεργοποίηση σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς)