Απαραίτητο στοιχείο επιτυχίας σήμερα για έναν Οργανισμό ή Εταιρία ή Προϊόν ή Υπηρεσία είναι η δημιουργία Brand.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
Το σύγχρονο μας περιβάλλον, οικονομικό, επιχειρηματικό και κοινωνικό περιβάλλεται ή και κατακλύζεται από επιτυχημένα brands που αναφέρονται σε όλες τις δραστηριότητες, κερδοσκοπικές ή και μη-κερδοσκοπικές. Το Branding είναι σήμερα βασικό asset κάθε εταιρίας, είτε αφορά σε δημιουργία νέου Brand είτε σε Brand Re-launching (επαναλανσάρισμα).
ΛΥΣΕΙΣ
- Brand Audit: Έλεγχος του υφιστάμενου Brand (ποιο είναι, σε ποιους απευθύνεται, αν αντικατοπτρίζει το όραμα, την αποστολή και τις αξίες της εταιρίας)
- New Brand or Brand Re-Launching: Δημιουργία νέου Brand ή επαναλανσάρισμα υφιστάμενου.
- Brand Identity & Image, New Concept: Δημιουργία νέου Concept και Αρχιτεκτονικού Μοντέλου Μάρκας (Brand Architecture)
- Logo & Tag Lines: Δημιουργία Λογοτύπου και Σλόγκανς
- Brand Reputation : Mέτρηση reputation με διάφορες επιστημονικές μεθόδους
- Τεστάρισμα Νέου Brand ή Brand Re-launching
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Η δημιουργία νέου Brand ή επαναλανσάρισμα του υπάρχοντος που αντικατοπτρίζει το όραμα, την αποστολή και τις αξίες της εταιρίας αλλά είναι επίσης κατάλληλο για τις αγορές-στόχους που απευθύνεται η εταιρία.