Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ) υλοποιεί στα πλαίσια του Athens Business Toolkit 2021-22 με την ΕΑΤΑ-Δήμος Αθηναίων και βάσει του ευρύτερου σχεδιασμού και Master Plan του Agora Athens, πρόγραμμα Oλιστικής Διαφήμισης και Επικοινωνίας της εμπορικής περιοχής της μεγάλης τουριστικής αγοράς Πλάκα-Μοναστηράκι (Agora Athens).
Στόχος της καμπάνιας είναι η Διαφήμιση και Διάχυση του Brand Agora Athens στα κοινά-στόχους, Τουρίστες και Ελληνες ώστε να αυξηθεί άμεσα τόσο η επισκεψιμότητα στην περιοχή όσο και στοχευμένα να αυξηθούν οι αγορές των επισκεπτών από τα καταστήματα της περιοχής.
Μετατρέπεται η παραδοσιακή Αγορά Πλάκας-Μοναστηρακίου σε ένα σύγχρονο Open Mall, το AGORA ATHENS , Ψηφιοποιημένο με Ominchannel Marketing, δυναμικό Loyalty system σε μία ψηφιακή Πλατφόρμα που ενισχύει την Επιχειρηματικότητα και την Απασχόληση στο κέντρο της Αθήνας, απόλυτα αναγκαίο στην post Covid εποχή, εφαλτήριο για την ανάκαμψη των Επιχειρήσεων.
Με κεντρικό Slogan “ENJOY THE ATHENIAN WAY” προβάλλεται η συνολική περιοχή του AGORA ATHENS / Old Town Market, τα καταστήματά και τα εξαιρετικά προιόντα που προσφέρουν στον Επισκέπτη. Μέσα από μία εκλεπτυσμένη και ενδιαφέρουσα πλοκή το δημιουργικό της καμπάνιας ξεναγεί την πρωταγωνίστρια στο Agora Athens (περιοχή Πλάκας-Μοναστηρακίου, βασικοί οδοί Ηφαίστου, Πανδρόσου, Αδριανού) και αφού επισκέπτεται πολλά διαφορετικά καταστήματα και κάνει τις αγορές της, καταλήγει σε ένα όμορφο εστιατόριο όπου με τους φίλους της απολαμβάνει ένα γεύμα. Στο τέλος μας αποκαλύπτει ότι ενώ δεν είναι Ελληνίδα, αισθάνεται τόσο Αθηναία και Ελληνίδα στην περιοχή του Agora Athens. Το σποτ ακολουθεί την επικοινωνιακή στρατηγική του localhood δηλ. την παγκόσμια τάση των νέων millennials να ταξιδεύουν και να συλλέγουν Εμπειρίες νιώθοντας και ζώντας σε κάθε πόλη σαν ντόπιοι, δείχνει της μοναδικές ομορφιές και πρωτότυπα καταστήματα & προιόντα του Agora Athens που οδηγούν στην απόλυτη αγοραστική εμπειρία τους Επισκέπτες-Πελάτες της αγοράς Πλάκας-Μοναστηρακίου.
Το Διαφημιστικό Πλάνο AGORA ATHENS περιλαμβάνει:
- Διαφήμιση σε ΣΤΑΣΕΙΣ στο κέντρο της Αθήνας
- ΒΙΝΤΕΟ σποτ, long & cut version για προβολή σε Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα τόσο του Επιμελητηρίου, όσο και του Agora Athens αλλά και του ΕΟΤ.
- ΨΗΦΙΑΚΗ καμπάνια στα κοινωνικά μέσα του Agora Athens (Facebook & Instagram).
- Τετράπτυχο ΕΝΤΥΠΟ της καμπάνιας
- PROMOTERS που Ενημερώνουν για το Agora Athens τους Τουρίστες μοιράζοντας το Εντυπο στο Μουσείο της Ακρόπολης, την Ακρόπολη καθώς και στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
- Ειδικό ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΝ σε τάμπλετ που διαχειρίζονται οι Promoters, με τους Επισκέπτες να απαντούν ερωτήσεις γνώσεων και να κερδίζουν Δώρα και Εκπτώσεις που έχουν χορηγήσει οι επιχειρήσεις-καταστήματα του Agora Athens.
- Ειδική καμπάνια στα ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ του κέντρου των Αθηνών με το Εντυπο της Καμπάνιας να μοιράζεται από τις υποδοχές (reception) των Ξενοδοχείων στους Επισκέπτες-Πελάτες.
H Lever ΑΕ Σύμβουλοι Ανάπτυξης, μέλος του Ομίλου Σαμαράς και Συνεργάτες, εκπόνησε για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών το Master Plan – Agora Athens, δημιούργησε το Branding, διοργάνωσε σειρά events & promotions και οργάνωσε την παρούσα καμπάνια Media αναλαμβάνοντας την Στρατηγική της Καμπάνιας, το Project Management καθώς και το Media Plan. O Διευθύνων Σύμβουλος της Lever AE κ. Θ. Καριπίδης δήλωσε: “Με το Agora Athens, η Lever AE ΣΎΜΒΟΥΛΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, συνεισέφερε σε ένα πρωτοποριακό Εργο στο κέντρο της Αθήνας που δείχνει το μέλλον των Αγορών σε ένα ψηφιοποιημένο, σύγχρονο περιβάλλον που παράλληλα με τις παραδοσιακές και πάντα επίκαιρες αξίες και εικόνες, παρέχει στον πολίτη και επισκέπτη μία αναβαθμισμένη Αγοραστική Εμπειρία που ελκύει και δημιουργεί προυποθέσεις για συνεχόμενη Τουριστική Ανάπτυξη, αύξηση των Εμπορικών Τζίρων και της Απασχόλησης στο κέντρο των Αθηνών”
Ο Chief Marketing Officer Lever AE κ. Β. Μπλέσιος ανέφερε : “Eίμαστε πραγματικά υπερήφανοι που το εμβληματικό αυτό έργο της μετατροπής της μεγαλύτερης παραδοσιακής τουριστικής αγοράς της Ελλάδος, Πλάκας-Μοναστηρακίου, σε μία σύγχρονη ψηφιοποιημένη και Omnichannel Marketing αγορά με το όνομα «Agora Athens» παίρνει σάρκα και οστά δείχνοντας την κατεύθυνση του εκσυγρονισμού των Αγορών και σε άλλες περιοχές και πόλεις της Ελλάδος.”