Το Πλάνο Marketing αποτελεί ένα σημαντικό μέρος του συνολικού επιχειρηματικού πλάνου μιας εταιρείας και δημιουργείται για να προσδιορίσει την ιδανική για την εταιρεία αγορά-στόχο και τους τρόπους για να την κατακτήσει.
ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
- Υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τον πελάτη – καταναλωτή και τις προτιμήσεις του;
- Ποιο μίγμα marketing πρέπει να εφαρμοστεί;
- Ποια η σωστή διανομή και ποιο το πιο κερδοφόρο κανάλι διανομής;
- Υπάρχει βαθιά γνώση των ανταγωνιστών και των δυνατών τους σημείων;
- Υπάρχουν οι απαιτούμενοι πόροι για κάθε προϊόν ή πρέπει να γίνει επιλογή;
- Τι κεφάλαια πρέπει να διατεθούν στον προϋπολογισμό Marketing για μία επιτυχή καμπάνια;
ΛΥΣΕΙΣ
Η εκπόνηση ενός Πλάνου Μarketing που με βεβαιότητα να οδηγεί στην επίτευξη του οράματος της εταιρείας. Τα βασικά σημεία εστίασης είναι:
- Αποστολή – Όραμα
- Ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης
- 4P, Pestel Ανάλυση, SWOT, Porter 5 Forces
- Αγορές Στόχοι – Ανάλυση Καταναλωτή
- Στόχοι Πλάνου Marketing
- Μίγμα Marketing (Προϊόν – Τιμή – Διανομή – Προώθηση)
- Στρατηγική Positioning
- Στόχοι Marketing
- Πλάνο Διαφήμισης & Επικοινωνίας – Μίγμα Προώθησης
- Προϋπολογισμός Marketing
- Υλοποίηση και Έλεγχος
- Marketing Metrics
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
- Αύξηση των μεριδίων αγοράς της εταιρίας
- Διεύρυνση του πελατολογίου της κάθε προϊοντικής γραμμής της εταιρείας
- Άριστη γνώση του καταναλωτή και των προτιμήσεών του
- Γνώση του ανταγωνισμού και των κύριων όπλων του
- Αναγνώριση των Δυνάμεων αλλά και των Ευκαιριών που οδηγούν σε επιτυχία και αποφυγή των Αδυναμιών και Απειλών που θα οδηγούν στην αποτυχία
- Αναγνώριση της άριστης στρατηγικής που πρέπει να εφαρμόσει η εταιρεία για το προϊόν, την τιμή, την διανομή και την επικοινωνία-διαφήμιση