Το Πλάνο Marketing αποτελεί ένα σημαντικό μέρος του συνολικού επιχειρηματικού πλάνου μιας εταιρείας και δημιουργείται για να προσδιορίσει την ιδανική για την εταιρεία αγορά-στόχο και τους τρόπους για να την κατακτήσει. 

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ

  • Υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα για τον πελάτη – καταναλωτή και τις προτιμήσεις του; 
  • Ποιο μίγμα marketing πρέπει να εφαρμοστεί; 
  • Ποια η σωστή διανομή και ποιο το πιο κερδοφόρο κανάλι διανομής;
  • Υπάρχει βαθιά γνώση των ανταγωνιστών και των δυνατών τους σημείων;
  • Υπάρχουν οι απαιτούμενοι πόροι για κάθε προϊόν ή πρέπει να γίνει επιλογή;
  • Τι κεφάλαια πρέπει να διατεθούν στον προϋπολογισμό Marketing για μία επιτυχή καμπάνια;
  •  

ΛΥΣΕΙΣ

Η εκπόνηση ενός Πλάνου Μarketing που με βεβαιότητα να οδηγεί στην επίτευξη του οράματος της εταιρείας. Τα βασικά σημεία εστίασης είναι:

  • Αποστολή – Όραμα
  • Ανάλυση υφιστάμενης κατάστασης
  • 4P, Pestel Ανάλυση, SWOT, Porter 5 Forces
  • Αγορές Στόχοι – Ανάλυση Καταναλωτή
  • Στόχοι Πλάνου Marketing
  • Μίγμα Marketing (Προϊόν – Τιμή – Διανομή – Προώθηση)
  • Στρατηγική Positioning
  • Στόχοι Marketing
  • Πλάνο Διαφήμισης & Επικοινωνίας – Μίγμα Προώθησης
  • Προϋπολογισμός Marketing
  • Υλοποίηση και Έλεγχος
  • Marketing Metrics

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

  • Αύξηση των μεριδίων αγοράς της εταιρίας
  • Διεύρυνση του πελατολογίου της κάθε προϊοντικής γραμμής της εταιρείας
  • Άριστη γνώση του καταναλωτή και των προτιμήσεών του
  • Γνώση του ανταγωνισμού και των κύριων όπλων του
  • Αναγνώριση των Δυνάμεων αλλά και των Ευκαιριών που οδηγούν σε επιτυχία και αποφυγή των Αδυναμιών και Απειλών που θα οδηγούν στην αποτυχία
  • Αναγνώριση της άριστης στρατηγικής που πρέπει να εφαρμόσει η εταιρεία για το προϊόν, την τιμή, την διανομή και την επικοινωνία-διαφήμιση

ΑΛΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ